dilluns, 4 d’agost del 2014

Compte enrere i CHI Pre-departure Pack

Ja ha començat el compte enrere! Queda menys d'un mes perquè marxi cap als EEUU!

Durant aquest mes tinc feina anat a l'ambaixada dels EEUU a Madrid a fer una entrevista per demanar el visat J-1 (ja us explicaré més detalladament en què consisteix un cop l'hagi feta), acabar d'omplir i firmar 'agreements' amb la família, buscar els regals pels nens i la mare, llegir tota la documentació que CHI em va enviar, i bàsicament, decidir què m'emporto per passar un any allà, en un parell de maletes!

A més fa una setmana em va arribar el paquet de Pre-departure de CHI via FedEx.

El paquet que em va enviar CHI consta de:

  • Documents i papers: 
  • Carta de benvinguda del govern i de CHI al programa.
  • Certificat d'elegibilitat i placement confirmation i confirmació de pagament de la taxa SEVIS (necessaris per demanar el visat a l'ambaixada) i carta del president de CHI a l'ambaixada (jo me la vaig emportar però no és necessària).
  • Dossier explicatiu dels drets i deures que tens als EEUU i full explicatiu amb les conseqüències de deixar el programa a mig.
  • Perfil, carta i fotos de la família (el mateix que pots trobar a la web).
  • Travel i AuPair Tips: consell de viatge, informació pel trasllat fins a l'hotel de Washington DC, informació sobre el curs de First AID, consells per evitar el xoc cultural, etc.
  • The ABC's of American Culture: explicació bàsica de la vida i tradicions americanes.


  • Au Pair Participant Handbook: és una guia del programa d'Au Pair amb les quatre regles que tant l'Au Pair com la Host Family ha de complir, informació de l'assegurança mèdica, i una copia dels contractes firmats amb la família), 
  • What to expect... baby-sitter's Handbook: un llibre sobre com cuidar nens i que resol dubtes que puguis sobre els nens, la relació amb els pares, etc. 
  • Una bossa de CHI Au Pair.


Paquet benvinguda CHI

Total, que aquest mes m'espera molta lectura en anglès, moltes sortides, despedides amb la gent que no veuré (segurament) durant el pròxim any, molt 'papeleo' i sobretot molts nervis! Nervis que de moment encara no tinc però que segur que apareixeran.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada